Tuesday, November 24, 2009

date fr the second tyme .

wohho . tuday aku nye best day kott .
pukol 4.30 makan tenga hari kat restoran prima ngn tasha jea .
mak tido pulakk . so , enjoy la makan berdue .
then , baru dpt taw faris(blaq tasha) ade kat cni jugak .
but kat taman mawar . haha . dy na dtg kt kteowg .
but tasha ta kasi . then , pukol 5 kyteowg dok kat taman .
faris dtg , dy date ngn tasha . wahh . jeles niy .
then 5.20 dy balek , 5.25 hafeez(pkwe aku) dtg .
kyteowg jumpe kat lorong mane tahh . tempat yg agk sunyi la .
haha . but ade tasha keyh . dy teman .
aku g kat dy . kyte jalan2 smbil chating2 cket .
sampai kat satu tempat , dekat la jugak ngn tempat snooker uh ,
kyteowg stop . aku tarik tangan hafeez . suh dy ketepi .
ade kerete kott . haha .
pas uh , borak punye borak punye borak
da pukol 5.45 , kejap je borak ny .
dy takot mak dy mara , aku pulak sengaje na takotkan dy .
aku pure2 merajok , suro dy balek . aku tolak dy suh dy balek .
dy pgg tgn aku then aku mengelak . dy tanye
" mara kea sayang? syg , jgn cmni " aku gelak sowg2 .
haha . aku pndg tempat laen , then . tetibe tgn dy dekat dagu aku .
dy halekan muke aku kat dy . but aku still menolak .
cyan dy . da lame2 uh , pas uh aku da oke cket .
then , bile dy na balek da , dy kate nnty jumpe lagi key sayang .
aku balas oke jea . byebye .
dy bisik kat telinge aku , " I LOVE YOU"
haha . best gilaa tyme uh . hidung dy kene kat paras ats cket dr telinge aku .
macam kiss pulak . haha .
aku gelak , then ckap , i love you too dear . byebye .
pas uh , tyme aku otw balek ngn tasha , aku tejumpe ex aku . aidil .
gile arr . aku pk dy da ta layan aku . dy pandang aku .
aku jeling je kat dy . pas uh , dy patah balek , dy folow kyteowg .
ieeew , plz aidil . don't disturb me ! i have hafeez .
da curang na kapel balek . PLAYBOY la kau tu . aku da ta nak kat kau .
bla ar dr idop aku FUCKER !
so , ending . td kol 8.30 , kyteowg men lilin . habis , ta sempat bakar , mancis da habes .
wahhah . selamat mancis aku . haha . gilaa ar .
aku freehair je g taman . ye la , ta de owg ponn bhaii kat sane .
gelap pulak uh . so aku ta pakai la tudong .
hafeez mule2 na dtg , but aku ta kasi . hehe . segan bhaii .
sudah sudah la sehari je dating . haha .
dah end for tuday .



sorry la tade gmba . ta sempat na amik gmba .
syok sendiri sangat . haha :))
thank you fr reading .
btw , bg sesiape yg kenal aku terutame fom 1 arif ,
plz rahsie kan ye nina , myra .
conform nanty jd bahan bualan org ramai. thank you darling :DD

No comments:

Post a Comment