Wednesday, November 11, 2009

hafeez

hafeez ade bg tw aku .
dy kate lagu ku pinjam satu bintang khas untuk aku .
hahah . bangge sial . but aku rase ade yg ta betol pulak kan .
hahah . tengok la sendiri ayat2 dy uh .
btw , ari niy ade ceramah bhai . ceramah tentang keinsafan .
sedihh gile gile nak mati ohh .
malu ponn ade gak coz mak aku pon ade kat sane ,
ye la , mak aku kan cg kat sane . aduhhh . then .
aku teros buang rase ego and malu aku uh ,
aku teros g kt mak aku . aku dokk sbelah dy .
sedih bhai . dy usap2 kpale aku . malu malu :)
aku ade nmpk budk laki pandang , but aku wt donow jup .
waktu uh mmg teringin sngt na pelok . but rase ego uh still ade .
sume budak nanges bhai . hahha . termasok aku .
serious sedih gile .
kalau lah ayah aku ade . kompom kompom lagi aku jd sedih .
k dahh . tuka topikk . td abg hafiz n firdaus pndg . hahah .
aku pon tak tau nape . buat malu jeh . aku salah pakai baju kott .
setiap kali aku lalu lah bole dikatekan macam uh .
hahha . dy tw kott aku kapel ngn besfren dowg uh , hafeez .
hahah, k.atiyatul comel ohh . hahah . smartest .
if la my boyfie stil skul sni . hahah .
mesti best gile . hahah .
kompom2 mak aku pon tau aku kapel ngn dy .
hhaaha . tuday aku tak jumpe pon budak yg aku minat .
aku jumpe dy skali jeh . pastu tak jumpe lagi dahh .
dy pandang aku bhai . but yg ta bezz nye dy ta borak2 ponn .
hahha . pappe pape pon aku still luv my boyfie sowg jep .
myra na tau sape budak uh . but aku ta besedie na bg tw .
dy kenal kott ngn budak uhh .
hahah . malu aku . nanti lah aku bg tw dy . kalau aku ade mud lah .
malas la nk keco keco.
gosip gosip la paling aku benci bhai .
menyampa gile ahh . but kalau cite pasal len aku join .
hahah :) smart

dahh . tu jeh aku na cite pasal ari niy .
that's all okey ? tata ~

No comments:

Post a Comment